Assemblea del popolo Sardo – Cagliari 7 novembre 2012

ADESIONE DELL’ASSOCIAZIONE STUDENTESCA SU MAJOLU ALLA CONSULTA RIVOLUZIONARIA E ALL’ASSEMBLEA DEL POPOLO SARDO DEL 7 NOVEMBRE A CAGLIARI. 

La disperazione che oggi vive la Sardegna sta rendendo palese il fallimento delle politiche economiche e culturali degli ultimi sessanta anni: da una parte all’altra della Sardegna vediamo una terra desolata, avvelenata da decenni di attività industriale ed esercitazioni militari, fabbriche che chiudono, aziende agricole e agropastorali in fallimento, lavoratori disperati che lottano per il proprio lavoro. Le nostre scuole e le nostre università sono ridotte sempre peggio, perchè ogni nuovo governo italiano che viene eletto fa riforme sempre peggiori che le stanno demolendo poco a poco. Il governo italiano decide, da un giorno all’altro, di abolire le Facoltà universitarie e di istituire i Dipartimenti, vara leggi che impongono la chiusura di numerosi corsi di laurea e stabilisce criteri assurdi per ripartire i finanziamenti con le altre università: tutto ciò senza avere nessuna conoscenza della realtà sarda e senza dare alcuna importanza alla crescita e allo sviluppo dell’istruzione, della cultura e dell’economia in Sardegna. Noi pensiamo che non possiamo più permetterci di restare nelle mani di questa gente, perchè per costruire una Sardegna libera e produttiva abbiamo bisogno di assicurare ai lavoratori e cittadini sardi di domani, un’istruzione valida, libera e che dia il giusto peso alla cultura sarda. Perciò prendiamo parte alla Consulta Rivoluzionaria, perchè riteniamo che come la Sardegna deve essere sovrana in materia energetica, alimentare, fiscale, ambientale e per quanto riguarda la mobilità, allo stesso modo deve essere sovrana in materia di istruzione. La Sardegna deve essere sovrana, perchè deve avere il potere di istituire il bilinguismo, insegnando il sardo e le altre materie anche in sardo in tutte le scuole e le università della Sardegna; e per insegnare anche il tabarchino, l’algherese, il sassarese e il gallurese e le altre materie anche in queste lingue, a Carloforte, Alghero, Sassari e in Gallura. Bilinguismo significa lavoro per molti giovani che entrerebbero nelle scuole per insegnare il sardo. E significa lavoro produttivo perchè la lingua sarda è uno strumento di sviluppo per produrre cultura, coscenza e crescita economica. La Sardegna deve essere sovrana perchè deve avere il potere di strutturare in base alle proprie necessità i percorsi formativi nelle scuole e nelle università, insegnando anche la storia e la cultura sarda e aiutando le nostre produzioni a svilupparsi. La principale funzione delle università sarde deve essere lo sviluppo della nostra economia attraverso una prassi di ricerca, finalizzata al miglioramento delle nostre produzioni e legata alla realtà pratica del mondo del lavoro sardo, attraverso strette sinergie con il sistema produttivo sardo ed affiancando lo studio teorico degli studenti delle materie tecnico-scientifiche con l’apprendimento pratico nelle aziende della nostra terra. La Sardegna deve essere sovrana perchè deve avere il potere di assicurare il mantenimento delle scuole nei nostri paesi, senza che nessun governo abbia il diritto di chiuderle. Perciò, per costruire una Scuola e una Università che aiutino lo sviluppo culturale ed economico del nostro popolo, crediamo che la Sardegna debba essere sovrana in materia di Istruzione e che debba avere il potere di scegliere i programmi, le materie e le lingue che devono essere utilizzate nelle scuole e nelle università sarde. Mercoledì 7 novembre alle 9:30, gli studenti di Su Majolu saranno a Cagliari, davanti al palazzo del Consiglio Regionale di via Roma, insieme alla nostra gente, all’Assemblea del popolo sardo che ha convocato la Consulta Rivoluzionaria, per dire a tutti i politici (di destra e di sinistra) che devono dimettersi perchè sono responsabili del disastro che sopporta la Sardegna. 

ADESIONE DE SOS ISTUDENTES DE S’ASSOTZIU SU MAJOLU A SA CONSULTA RIVOLUTZIONARIA E A S’ASSEMBLEA IN CASTEDDU, SU 7 DE SANTANDRIA.

Su disisperu chi est bivende sa Sardigna nos est faghende bìere su fallimentu de sas polìticas econòmicas e culturales de sos ùrtimos sessanta annos: dae un’oru a s’àteru de Sardigna bidimus una terra desolada, prena de muntonargios pro su bascaràmene industriale e militare, fàbricas chi tancant, aziendas de pastores e massajos serradas, traballadores disisperados chi gherrant pro su traballu issoro. Sas iscolas e sas universidades nostras sunt postas semper peus, ca cada guvernu italianu chi àrtziat faghet riformas chi las bisestrant, distruende·las semper de prus. Su guvernu italianu issèberat, a piaghere suo dae una die a s’àtera, de bogare sas facultades universitàrias e de pònnere sos dipartimentos, faghet leges chi faghent tancare sos cursos de làurea e ponet critèrios chene cabu pro sa partidura de sos finantziamentos cun sas universidades italianas: totu custu chene àere peruna connoschèntzia de sa realtade sarda e frigande·si·nche de sa crèschida e de s’isvilupu de s’istrutzione, de sa cultura e de s’economia in Sardigna. Nois pensamus chi non podimus abarrare in manos de custa zente ca, pro fraigare una Sardigna lìbera e chi produit, amus bisòngiu de dare a sos traballadores e a sos tzitadinos sardos de cras un’istrutzione bona, lìbera e de cultura sarda. Pro custu leamus parte a sa CONSULTA RIVOLUTZIONARIA ca pensamus chi comente sa Sardigna depet èssere soberana subra de s’energia, s’agroalimentare, sas tassas, s’ambiente e sos trasportos, gai etotu depet èssere soberana subra de s’istrutzione e de sas iscolas. Sa Sardigna depet èssere Soberana, ca depet aer su pòdere de pònnere su BILINGUISMU, imparende su sardu e impreende·lu fintzas pro imparare sas àteras matèrias in sas universidades e in totu sas iscolas de Sardigna; e pro imparare fintzas sa limba de su logu in sas àteras realidades linguìsticas de Sardigna: Carloforte, s’Alighera, Tàtari e sa Gaddura. BILINGUISMU cheret nàrrere TRABALLU pro giòvanos meda chi diant intrare a traballare in iscola pro insinzare su sardu. E cheret nàrrere TRABALLU PRODUTIVU ca sa limba sarda est un’aina de isvilupu pro produire cultura, cussèntzia e crèschida econòmica. Sa Sardigna depet èssere soberana, ca depet àere su podere de isseberare sos cursos de istùdiu in sas iscolas e in sas universidades, imparende fintzas s’istoria e sa cultura sarda e azudende sas produtziones nostras a s’isvilupare. Sas universidades sardas depen servire mascamente pro fàghere isvilupare s’economia nostra, cun una chirca iscientifica chi siat ligada a sa realtade de su traballu in Sardigna pro fagher menzus sas produtziones nostras. Pro fagher custu sas universidades nostras depen traballare paris chin sos chi produin in Sardigna, ponende sos istudentes de sas matèrias tècnicas e iscientìficas a imparare non solu chin sos libros, ma fintzas ponende in pràtica su chi istùdian in sas aziendas de sa terra nostra. Sa Sardigna depet esser soberana, ca depet àere su podere de mantènnere apertas sas iscolas de sas biddas nostras chene chi perunu gubernu apat su diritu de las tancare. Pro custu s’idea nostra est un’Universidade e un’iscola sarda chi agiudent a totu su pòpulu nostru, a s’isvilupare in sa cultura e in s’economia: Sa Sardigna depet esser soberana pro su chi pertocat s’Istrutzione e depet àere su podere de isseberare sos programmas, sas matèrias e sas limbas chi si depent impreare in sas iscolas e in sas universidades sardas. Mèrcuris su 7 de santandria a sas 9 e mesu de mangianu, sos istudentes de Su Majolu ant a èssere in Casteddu, cara a su palatzu de su Consìgiu Regionale de Carrela de Roma, paris cun sa zente nostra in s’assemblea de su pòpulu sardu chi at mutidu sa Consulta Rivolutzionària, pro nàrrere a totus sos polìticos (de destra e de manca) chi si nche depent andare, ca sa neghe de su disacatu chi b’est in Sardigna est sa issoro. 

Evento facebook Assemblea Generare del Popolo Sardo